My Sweet Memory

by - July 01, 2015

Alhamdulilah. Berkat kesungguhan, pertolongan dari Allah, lecturer, keluarga, si dia dan kengkawan, akhirnya dapat juga tamatkan Degree on time. Mula-mula memang tak yakin nak further fast track Diploma-Degree sebab waktu diploma tak pernah pun dapat Dean List (DL). Sipi-sipi je macam angin lalu si pointer tu nak ke 3.50. Tapi tapi..... time Degree dapat DL untuk empat sem. Hanya satu sem je tak DL. Syukur sangat-sangat sebab ni lah hadiah terbaik untuk mak and abah. I'm proud to be your daughter.



Untuk kekasih hati, Wan Muhammad Hafiz Zakaria, terima kasih sebab selalu bagi kata-kata semangat untuk berjaya and sediakan kelengkapan belajar. Time pindah rumah sewa pun sayang juga yang temankan ayang. Meja belajar pun sayang yang sediakan semata-mata nak ayang belajar dengan selesa. Terima kasih untuk semua tu. Ayang tak kan lupa pertolongan sayang.

Thank juga pada adik-beradik yang selalu tolong dari segi kewangan. terutamanya pada kakak. Yela, time diploma totally kakak support sebab memang tak apply loan PTPTN sebab malas nak bayar hutang banyak-banyak. To my lecturer, thanks a lot sebab mendidik dengan penuh keikhlasan dan sabar. 

Pada sahabat, kawan and rakan, Izzati Manaf, Aisyah Azhar, Hidayu Rahim, Nurul Izzati Mahadi and yang tak disebutkan nama, thanks sebab banyak membantu and sama-sama harungi zaman susah senang waktu belajar. Rindu zaman tu. Woi, rindu giler kat korang !!

You May Also Like

0 comments