Nervous Driver !

by - December 28, 2014

Bismillah.

Since lulus lesen memandu, aku sangatlah jarang nak bawa kereta. Memang tak dinafikan yang aku ni bab bab nak bawa kereta dan kalau atas jalan raya memang cuak semacam (-_-"). Bawa scooter pun beranikan diri je sebab nak pergi kelas. Ni gara gara aku terlebih baca news pasal kemalangan jalan raya. Ngeri. Lepas tu otak aku ni jenis khayalan and imaginasi tinggi sikit. Mesti terbayang bayang apa yang aku baca tu dalam tempoh yang agak lama.

Fuhh Fuhh Fuhh---

Kali ni nak kena praktis drive balik sebab nak kena pergi kerja. Kereta manual je yang ada. Kat UK nak jumpa motor sangatlah susah. Kalau ada motor dah lama beli sebiji. Tak yah pening pening kepala fikir nak kena drive. Kena beranikan diri juga. Kalau tak sampai bila nak harapkan encik suami hantar dan ambil dari kerja. Kesian encik suami. Kena berdoa banyak banyak agar Allah permudahkan segalanya. Aminnnn.

Doakan aku boleh drive dengan smooth ye ! :)

You May Also Like

0 comments