ORANG KATA?

by - July 27, 2019

“Orang kata”

Orang kata, berniaga online tiada masa depan.
Orang kata, berniaga online hasil pulangan tak lumayan.
Orang kata, berniaga online belum tentu boleh berjaya.

Biarlah apa orang nak kata. Biarlah apa orang nak pandang.

Saya hanya pekakkan telinga dan cekalkan hati.
Dipandang rendah? Dah lali dalam kehidupan.

Saya tetap pilih jalan yg saya mahu. Kerana pada akhirnya, saya juga yg akan lalui kehidupan itu “bukan org yg berkata”.

Business online saya dan suami bermula sejak tahun 2014. Asbab business online, macam-macam peningkatan hidup yg berlaku.

Antaranya:
1) Kami dapat pergi menunaikan umrah
2) Dapat beli rumah
3) Dapat beli kereta idaman
4) Dapat travel merata tempat
dan macam macam lagi.

Jadi, biarlah apa orang nak kata. Pada akhirnya, hanya kita sahaja yang tahu berapa jumlah duit dalam AKAUN KITA.

Jangan pernah mengalah hanya disebabkan kata kata orang. 💪🏻
Terus bangkit dan tunjukkan hasil kerja keras kita.

Kita kena yakin, hasil doa + kerja keras, insyaAllah akan nampak hasilnya ❤️ Buatlah apa pekerjaan sekalipun, yang penting kita kena ada “passion, persistent and patience”.


You May Also Like

0 comments